Owocowy bukiet zamiast kwiatów ?

Czy lubicie obdarowywać bliskich bukietami kwiatów i samemu takie dostawać ? Pewnie tak bo wszyscy wiemy jakie to przyjemne. Ale dla obdarowanego przyjemność jest dość krótka - kwiaty można powąchać, popatrzeć, ale szybko więdną. A gdyby tak można było sobie bukiet zjeść ? Dużo gatunków kwiatów jest jadalnych więc moje pytanie nie jest specjalnie dziwne. Niestety, rośliny ozdobne hodowane przeważnie w szklarniach są pryskane różnymi chemicznymi preparatami więc jednak jedzenia ich nie polecam.



  Jakiś czas temu okazało się, że całkiem niedaleko mojego miejsca zamieszkania ktoś dobrze wie jak zrobić piękny bukiet tak żeby nadawał się także do jedzenia. Przyznam, że gdy znajoma podesłała mi zdjęcie takiego cuda to zaniemówiłam !  Niby proste bo przecież tylko kilka owoców a sami zobaczcie jakie to śliczne !


Od dzisiaj będę reklamować takie bukiety bo pomysł na taki prezent bardzo mi się podoba i są warte pokazania szerszej publiczności.

Firma zajmująca się przygotowywaniem tych przepięknych jadalnych owocowych bukietów nazywa się
                                                              FruitLife

   Bukiety i kompozycje robi się na bieżąco, z różnych świeżych owoców i dostarcza w jak najkrótszym czasie po przygotowaniu. Dostępne są w różnych wielkościach i cenach. Całość kompozycji osadzono w koszyku i na podstawce więc jest stabilna w czasie transportu. Zabezpieczenie folią sprawia, że nic nie przecieka a przecież soczyste owoce mogą puścić nieco soku. Ze względu na ograniczoną trwałość produktu i dbałość o to aby taki bukiet dotarł do klienta bardzo świeży firma dostarcza zamówione prezenty tylko na terenie Warszawy i w bliskich okolicach miasta.

Działają 7 dni w tygodniu, w godz. 9-20, więc owocowy bukiet można zamówić codziennie. Zamówienia przyjmowane sa telefonicznie pod numerem +48 22 100 47 99

Można też ewentualnie samodzielnie odebrać go samemu w firmowym sklepie, który znajduje się w Warszawie przy Al. Komisju Edukacji Narodowej 90 U3, w pobliży stacji metra "Stokłosy", naprzeciw kościoła.  

Mnie się taki pomysł owocowego bukietu bardzo podoba. Można nim obdarować Mamę, siostrę, przyjaciółkę, dziecko czy ukochanego - każdego kto lubi owoce ! Postawiony na stole będzie piękną ozdobą podczas przyjęcia i do tego jadalną. Bukiety jest nie tylko pyszne, ale także pachnące i kolorowe a w niektórych wersjach używa się jeszcze czekolady do przybrania.

Nie wiem jak Wy, ale ja oficjalnie ogłaszam, że od dzisiaj zdecydowanie bardziej wolę dostać taki jadalny bukiet niż kwiaty, na które mogę tylko popatrzeć :)
 

9 komentarzy:

  1. ja wolę kwiaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolna wola i są sytuacje kiedy nie wypada dać czegoś innego niż kwiaty, ale i tak owocowy bukiet bardzo mi się podoba i wolę takie dostawać :)

      Usuń
  2. Prześliczny, może zrobię sama ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wcale takie trudne. Wystarczy trochę patyków do szaszłyków, foremki do wycinania "kwiatków", koszyk, np. gąbka do układania kwiatów i trochę wyobraźni. Na YouTube można znaleźć filmy instruktażowe. A z nie wykorzystanych części owoców można zrobić sałatkę owocową :).

      Usuń
    2. pewnie, że nie jest trudne, ale nie każdy ma zdolności manualne i czas więc dobrze, że jest miejsce gdzie można takie piękne bukiety zamówić :)

      Usuń
  3. Witam. Firma Fruit life jest najlepsza. Bukiety są fantastyczne, piękne, pyszne i zjawiskowe. Polecam w 100%

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger