Sałatka z wędzoną sielawą, patisonami i dressingiem gruszkowym

Czasami wystarczy kilka składników i dosłownie kilka chwil żeby zrobić coś pysznego - oczywiście jeśli akurat mamy pod ręką dobre produkty. Co tu więcej pisać ? Było pysznie i już.



składniki:
  • 6 liści sałaty rzymskiej
  • 2 wędzone sielawy
  • 3 mini patisony
  • 1 słodka gruszka
  • garść liści koperku
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • 5 łyżek oleju rydzowego
  • do smaku - sól , pieprz mielony
  • ew. 1/2 małej łyżeczki miodu
sposób przygotowania: oczyszczone liście sałaty podzieliłam na mniejsze kawałki, dodałam pokrojone w cienkie plasterki patisonki - umyte, surowe - i obrane ze skóry i ości kawałki ryby. Gruszkę obrałam cienko i miąższ pokroiłam w drobną kosteczkę, zmieszałam z olejem oraz sokiem z cytryny, doprawiłam do smaku odrobiną soli, pieprzu i  miodu. Polałam sałatkę, posypałam listkami koperku.Bardzo proste i szybkie danie a co tego bardzo pyszne. 

Niżej zamieszczam zrzut ekranu z podsumowania konkursu, do którego właśnie tę sałatkę zaproponowałam. Bardzo miła i rzeczowa opinia Pani dietetyk oraz jury więc chwalę się :D

aktualizacja 10 . 10 . 2012 r. - dotarła piękna stalowa lasagniera wygrana w konkursie :) dołączono do niej kilka książeczek z przepisami :)


1 komentarz:

  1. ja w ogóle sałatki lubię więc dla mnie taka pyszna propozycja jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger