Konkurs kulinarny Taste the Summer by Almette Fruit - WYNIKI

Konkurs z marką Almette zakończył się w sobotę a ja  długo myślałam, które ze zgłoszonych przepisów wyróżnić. Na początku konkursu troszkę mnie zmartwiła nieduża ilość zgłoszeń konkursowych, ale na szczęście pod koniec było już z czego wybierać.

almette , zabawa , kulinaria , nagrody


Wszystkim, którzy zdecydowali się na udział w konkursie serdecznie dziękuję. Wykazaliście się pomysłowością i z przyjemnością przeglądałam nadesłane propozycje. Jednak wybrać mogłam tylko 4 z nich

I oto lista osób, które zapraszam do wspólnego gotowania 11 lipca w Warszawie:

1) Ula P. - Zupa z letnich owoców z piankami serowymi 
 
2) Iwona S. - Hamburgery szpinakowe z salsą wiśniową

3) Ewelina W. - Ciasteczka z serkami Almette, orzechami włoskimi, morelą i rozmarynem

4) Ela D. - Naleśniki z serkiem Almette i malinami

Niżej możecie zobaczyć nadesłane zdjęcia ilustrujące zgłoszone przepisy. 2 z tych nagrodzonych zgłoszeń przygotujemy podczas finału.

owoce , pianki , na winie , deser , lato , konkurs

zielone ptysie , hamburger , salsa , serek owocowy , konkurs
deser , ciastka , konkurs
deser , konkurs , naleśniki




















Z laureatami  widzę się już za kilka dni i razem powalczymy w następnym etapie konkursu. Na chwilę obecną już wygrali piękne fartuszki i mają szanse na zestaw noży.

Wszystkich, którzy nam kibicują zapraszam do oglądania relacji na żywo z tego wydarzenia, która będzie dostępna na kanale You Tube. Więcej informacji na stronie konkursu.

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger