Sałatka na żółto

Sałatka na śniadanie? A czemu nie? Przecież wolnoć Tomku w swoim domku i róbta co chceta :-)


składniki:

  • 1 duża żółta papryka
  • 200 g kukurydzy konserwowej
  • 1 jajko
  • 1/3 cebuli
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 marchewka
  • 3 plasterki żółtego sera, dałam Radamer, nieco słodkawy
  • 1/2 pęczka cienkiego szczypiorku
  • do smaku: sól, pieprz mielony

sposób przygotowania:
Marchewkę oskrobałam, ugotowałam na półtwardo w osolonym i posłodzonym wrzątku, zestrugałam cienkie wstążki wzdłuż korzenia obieraczką do warzyw. Jajko ugotowałam, ostudziłam, obrałam ze skorupki, posiekałam. Kukurydzę osączyłam z zalewy. Paprykę umyłam, usunęłam gniazdo nasienne, miąższ pokroiłam w drobną kostkę. Paprykę, jajko, kukurydzę wymieszałam, dodałam posiekaną drobno cebulkę, majonez, doprawiłam solą i pieprzem. Porcje sałatki wyłożyłam na talerze, dookoła ułożyłam pierścionki zwinięte z plasterków marchewki, przybrałam kawałkami żółtego sera i posypałam szczypiorkiem. Prosto i pysznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger